Nadawanie wysokiej pozycji stronie internetowej, to ponad 200 czynności, których należy dokonać, by uzyskać nagrodę w postaci wysokiego miejsca w Google. Po co się to robi? Wyobraź sobie, że kiedyś znalazłeś w Google ciekawy przedmiot. Po 2 dniach namysłu postanowiłeś go kupić, ale po wpisaniu w wyszukiwarkę nazwy przedmiotu, okazuje się, że nie możesz go kupić. W przypływie frustracji zamawiasz towar u innego dostawcy. Jeśli, zależy Ci na tym, by Twoi potencjalni klienci nie znaleźli się w podobnej sytuacji, powinieneś postawić na wypozycjonowanie swojej strony (https://seoinvention.pl/). Wówczas po wpisaniu nazwy danego przedmiotu w wyszukiwarkę, Twoja strona wyświetli się jako jedna z pierwszych, w związku z czym, zobaczy ją większy odsetek interesantów i wzrośnie szansa na Twoją sprzedaż. Co więcej, Twoja firma zyska rozgłos.

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych obejmuje czynności takie jak:

  • praca nad tekstem – powinien być wysokiej jakości, frazy kluczowe muszą pojawiać się odpowiednio często, tak samo jak nagłówki i listy punktowe. Ponadto, tekst powinien stanowić odpowiedź na pytanie zadane przez użytkownika Google.
  • struktura strony powinna być dość prosta – takie strony szybciej się ładują i łatwiej są obsługiwane
  • kod HTML powinien być zoptymalizowany pod wyszukiwarkę google
  • strona powinna posiadać odpowiednią ilość linków, tak samo jak strony zewnętrzne powinny mieć odnośnik do Twojej strony
  • liczą się także komentarze na portalach społęcznościowych, takich jak Facebook – Google lubi, gdy ktoś wspomina o Twojej działalności